Data facturatie leden centra

Algemeen

Data facturatie leden centra

Tijdens de ALV van juni 2017 is besloten om de facturatie van de ledenaantallen bij clubs te verplaatsen.

Doelstelling is om uiteindelijk over te gaan naar facturatie in januari van het betreffende jaar. Deze termijn wordt in fases ingevoerd, wetende dat dit financiële consequenties heeft voor de clubs.

De facturatieplanning ziet er voor de komende jaren als volgt uit:
Facturatie 2017: oktober 2017
Facturatie 2018: juni 2018
Facturatie 2019: januari 2019

Vanaf 2019 worden de facturen in januari van het betreffende jaar verzonden.

Alle clubs ontvangen een uitdraai van de ledenlijsten zodat zij, net als in 2016, deze lijst kunnen controleren met de eigen administratie. Clubs hebben twee weken de tijd om te reageren op deze lijsten. Begin oktober worden de facturen verzonden.

Voor vragen kan contact opgenomen worden met Tessa Hexspoort via 079 34 38 157 of info@squashbond.nl.

« Terug