SBN organiseert kennissessie digitale strategie met gastsprekers

Algemeen

SBN organiseert kennissessie digitale strategie met gastsprekers

Op woensdag 14 juli a.s. organiseert SBN een kennissessie over haar vernieuwde digitale strategie. SBN organiseert deze sessie omdat de digitale strategie meerwaarde gaat bieden aan aanbieders van squash alsmede squashers in de community. Tijdens deze 60-minuten durende kennissessie nemen drie sprekers jullie graag op inspirerende wijze mee in de wereld van digitale strategieën en haar meerwaarde.

 

Peter Sprenger, Techonomy

Peter Sprenger is naast voorzitter van de NeVoBo (volleybal & beachvolleybal) nauw betrokken bij de digitale ontwikkelingen in onze samenleving. In zijn werk voor Techonomy heeft hij dagelijks te maken met bedrijven die op nieuwe manieren hun weg zoeken in de digitale wereld. Daarnaast is hij Internationaal lid van de marketingcommissie van de CEV (Europese Volleybal bond).

 

Zowel zijn werk voor Techonomy als de sport geven hem de mogelijkheid op veel plekken in de wereld naar interessante ontwikkelingen te kijken. Of dat nou de pure sportontwikkelingen zijn, de marketinginnovaties of de technologische mogelijkheden. Vanuit zijn werk en zijn passie voor sport neemt hij ons mee in de trends en ontwikkelingen in het sportlandschap en welke rol organisaties hierin kunnen (of eigenlijk moeten) spelen.

 

Tommy Berden, PSA

Tommy Berden bereikte als internationaal topsquasher plek 22 op de wereldranglijst, alvorens hij grootschalige evenementen zoals het Wereld Kampioenschap ging organiseren. Daarnaast heeft hij cruciale rol gespeeld in het samenbrengen van het professionele heren en damessquash. In het dagelijks leven is hij commercieel directeur voor de Professional Squash Association (PSA) en houdt zich daarin bezig met het vermarkten van de sport.

 

Tijdens de kennissessie vertelt hij ons graag meer over de internationale strategie die de PSA samen met de wereldfederatie (WSF) alsmede investeerders voor ogen heeft en welke rol hierin is weggelegd voor landenbonden zoals SBN. Doordat Berden ook verbonden is aan ‘MeerSquash & Activity (Hoofddorp), kent hij het Nederlandse squashlandschap van binnen en buiten en deelt hij graag de kansen voor de Nederlandse squashsport.

 

Rogier van Veen, SBN

Als derde spreker zal Rogier van Veen (breedtesport & innovatie, SBN) de digitale strategie van Squash Bond Nederland (SBN) verder toelichten. Na een introductie van deze strategie tijdens de algemene leden vergadering, zal hij dieper induiken op de meerwaarde die SBN kan gaan leveren voor aanbieders van squash alsook de squash-community.

 

 

SBN hoopt hiermee op inspirerende wijze geïnteresseerden mee te nemen in de digitale ontwikkelingen van de Nederlandse squashsport. Hieronder wordt alle informatie nog eens weergegeven. 

 

 Algemene informatie

Kennissessie:  Digitale Strategie SBN

Datum/tijd:       Woensdag 14 juli, 11.00 uur

Duur:               60 minuten

Sprekers:         Peter Sprenger, Techonomy

                        Tommy Berden, Professional Squash Association (PSA)

                        Rogier van Veen, Squash Bond Nederland (SBN)

 

Aanmelden kan via deze link. Kunt u er op woensdag 14 juli niet bij zijn? Dan is het mogelijk om de kennissessie achteraf terug te kijken via de link die hier later gedeeld wordt. 

« Terug